po - čt: 9:00 - 17:30   pá: 9 - 17:00
zadejte destinaci
Zadejte nebo vyberte destinaci ×
Nastavit nebo  vymazat
zvolte termín a počet nocí
Zvolte termín a počet nocí ×
Nastavit nebo  vymazat
Počet osob
Vyhledat

Časté dotazy

Za dobu existence naší cestovní kanceláře se nám od zákazníků sešlo velmi mnoho dotazů. Sepsali jsme pro vás odpovědi na ty nejčastější. Pokud zde odpověď na svoji otázku nenajdete, neváhejte nás kontaktovat.

  1. Proč některé termíny již na vašich stránkách nevidím?
    Webové stránky neustále aktualizujeme. Zájezdy, které jsou vyprodány, byly smazány.
  2. Je povinné si u vás uzavřít pojištění léčebných a úrazových výloh k zakoupenému zájezdu?
    Povinné to není, přesto všem klientům doporučujeme využít této nabídky. Informace o pojištění a limity plnění naleznete zde: www.brenna.cz/cestovni-kancelar-brenna/cestovni-pojisteni. Pojištění je možné sjednat nejpozději u doplatku zájezdu.
  3. Je ve vašem nabízeném pojištění také storno zájezdu?
    Ano, součástí tohoto pojištění je také storno zájezdu, nově pojmenované jako pojištění poplatků za odstupné, pojistná částka je do 30.000 Kč/os. Tzn.: pokud z vážných rodinných nebo zdravotních důvodů nebudete moci na zájezd odcestovat, pojišťovna Vám vrátí částku max. do 80 % stornovacích poplatků. Toto pojištění lze využít i z důvodu nedobrovolné ztráty zaměstnání.
  4. Vyzvete nás k uhrazení doplatku za zájezd nebo si máme doplatek pohlídat sami?
    Doplatek zájezdu je splatný vždy 30 dní před Vaším odletem. Klienty k úhradě nevyzýváme, případné zpoždění doplatku bude avizováno e-mailem nebo telefonicky.
  5. Jakým způsobem mohu zaplatit můj zakoupený zájezd?
    Váš zájezd můžete platit několika způsoby:
    - při on-line objednávce: bezhotovostním převodem přes platební bránu či kartou
    - při osobní objednávce v CK BRENNA: platební kartou, dárkovými poukazy nebo poukázkami, hotově na prodejně, případně bankovním převodem na účet CK BRENNA (č. účtu: 182298548/0300).
  6. Kdy a jakým způsobem obdržím informace k odletu na zájezd?
    Pokyny na cestu nebo-li komplexní odbavení rozesíláme zpravidla 7 dní před odletem na e-mailovou adresu objednavatele zájezdu. V zaslaných dokumentech naleznete veškeré potřebné informace včetně přesných časů letů. Pokud nebyly pokyny odeslány či doručeny (např. chybně uvedený kontakt), je nutné si pokyny vyžádat, prosím kontaktujte nás.
  7. Posíláte letenky, ubytovací poukaz a kartičky pojištění e-mailem?
    Ano, odbavení obdrží vždy objednavatel zájezdu zároveň s cestovními pokyny e-mailem, a to 7 dní před odletem. Jedná se o komplexní cestovní odbavení, které obsahuje také doklad o cestovním pojištění, pokud je klientem sjednáno. Tyto doklady slouží k odbavení na letišti (pro cestu tam i zpět) a také jako voucher pro ubytování. Proto klienty žádáme, aby si tyto dokumenty vytiskli.
  8. Jak se dostanu na letiště?
    Doprava na letiště je individuální. Informace o hromadné dopravě na letiště Brno-Tuřany: autobus č. 76 odjíždí od Hlavního vlakového nádraží v Brně z trolejbusové smyčky. Také můžete využít noční autobus č. 89. Jízdní řády naleznete na jizdnirady.idnes.cz/brno/spojeni/ nebo www.brno-airport.cz/parkovani-a-doprava/verejna-doprava/. Informace o hromadné dopravě na letiště Ostrava Mošnov: odis.idos.cz/spojeni/ nebo www.airport-ostrava.cz/cz/page-autobusova-doprava/
  9. Kdy nejpozději se musím dostavit k odletu na letiště?
    Doporučujeme Vám se dostavit na letiště k odbavení 2 hodiny před odletem. Po příchodu na letiště se informujte prostřednictvím informačních tabulí na číslo přepážky, u které bude Váš let odbaven. Upozorňujeme! Pokud se nedostavíte dostatečně včas, abyste mohli být odbaveni (odbavovací přepážka se uzavírá 60 minut před plánovaným odletem) nebo nebudete-li mít k dispozici všechny požadované cestovní dokumenty a tudíž nebudete moci odcestovat, není naše cestovní kancelář odpovědná za Vámi vynaložené další výdaje. Klientovi v tomto případě také zaniká nárok na úhradu nečerpaných služeb.
  10. Může s námi letět dítě, které je zapsané v pase rodičů?
    Každý občan ČR včetně dětí povinen cestovat do zahraničí na vlastní cestovní doklad! Nezapomeňte si s předstihem vyřídit cestovní doklad (občanský průkaz do zemí EU, pas do zemí mimo EU). Za platnost svých cestovních dokladů zodpovídají klienti. Nezapomeňte mít správnou platnost cestovního pasu (při cestě do Egypta: 6 měsíců od ukončení pobytu, při cestě do Turecka: 5 měsíců od ukončení pobytu).
  11. Lze se občerstvit v letadle?
    V ceně zájezdu není zahrnuta strava a nápoje na palubě letu. Za příplatek nabízíme možnost zakoupení stravy, a to již v CK nejpozději 6 dní před odletem (nabízíme studenou či teplou stravu, řízky, kanapky nebo chlebíčky). Dále jsou nápoje a občerstvení na palubě letu nabízeny palubním personálem za poplatek v Kč nebo €.
  12. Kolik zavazadel si mohu vzít s sebou a v jaké hmotnosti?
    Váhový limit na bezplatnou přepravu zavazadel je 23 kg na osobu, s výjimkou dětí do 2 let, které nemají nárok na sedadlo v letadle. Dále si s sebou můžete vzít na palubu letadla příruční zavazadlo nepřesahující rozměry 55 × 45 × 25 cm a nevážící více než 8 kg. Slunečníky nejsou přepravovány zdarma. V případě požadavku klienta lze přepravit slunečník jako další zavazadlo, a to za poplatek. Děti do 2 let (infanti) nemají nárok na místo v letadle, mají ovšem nárok na zavazadlo o hmotnosti max. 10 kg a součtu délky, šířky a výšky maximálně 115 cm. Případná nadváha bude účtována doprovodné osobě. Bezplatně jsou přepravovány kočárky a dětské postýlky.Více informací najdete zde: https://www.brenna.cz/cestovni-kancelar-brenna/letecka-doprava.
  13. Počítají se dětské kočárky do hmotnosti zavazadla?
    Dětské kočárky se přepravují bez poplatků, pokud nejsou odbaveny jako zapsané zavazadlo. Pokud požadujete kočárek přepravit jako zapsané zavazadlo, je nutné zabalit kočárek do ochranného obalu (v tomto případě se však kočárek započítává do Vašeho váhového limitu).
  14. Jak probíhá cestování s dětmi do 2 let?
    Děti do 2 let tzv. infanti (v den letu z dovolené nesmí mít 2 roky) platí pouze poplatek ve výši 1 500 Kč, případně pojištění léčebných a úrazových výloh v zahraničí. Děti do 2 let však nemají nárok na sedadlo v letadle, na sedadlo v autobusu při transferu, na lůžko nebo přistýlku v ubytovacím zařízení. Dětskou postýlku lze u většiny ubytovacích kapacit zajistit zdarma, příp. za poplatek. Informace o zajištění postýlky získáte na vyžádání v CK.
  15. Mohu si vybrat konkrétní místo v letadle?
    Máte-li konkrétní požadavky na místa v letadle, naše cestovní kancelář Vám může předem zaručit přidělení určitého místa v letadle, a to za poplatek. Více informací o zajištění míst naleznete na www.brenna.cz/cestovni-kancelar-brenna/mista-v-letadle. V ostatních případech dostanete místenku do letadla při odbavení zavazadel přímo na letišti.
  16. Jaké si mám vzít kapesné?
    Záleží na tom, zda máte zakoupený zájezd již se stravou nebo bez ní, zda budete chtít využít naší nabídky fakultativních výletů, zda si budete chtít půjčit auto či motorku. Doporučujeme vzít si alespoň 200 €/os. Vždy je dobré mít nějakou rezervu (na lékařské ošetření atd.). Téměř ve všech větších letoviscích jsou bankomaty, takže je možné si hotovost vybrat na místě.
  17. Budou tam komáři?
    Doporučujeme si vzít repelent či přístroj do elektřiny na tablety jako ochranu proti hmyzu.
  18. Bude se o nás starat na místě nějaký delegát?
    Česky nebo slovensky hovořící delegáti jsou Vám k dispozici ve většině destinacích. Delegáti zabezpečují transfery z/na letiště, uvítací informační setkání, kde Vám podají potřebné informace a pomohou s výběrem výletů nebo pronájmem auta. Naši delegáti Vám budou k dispozici v určené návštěvní hodiny ve Vašem ubytovacím zařízení, tato setkání se konají jednou až dvakrát za pobyt. Mimo návštěvní hodiny budete moci delegáta kontaktovat telefonicky. Tel. číslo na delegáta obdržíte také v odletových pokynech, které zasíláme 7 dní před odletem. V některých destinacích jsou naši delegáti k dispozici formou telefonické asistence. V tomto případě je komunikace s delegáty možná formou telefonu, SMS či WhatsApp zprávy.
  19. Jsou součástí vybavení pokojů, apartmánů a studií ložní prádlo a ručníky?
    Ano, každé ubytovací zařízení mění ložní prádlo a ručníky v pokojích/studiích/apartmánech. Neznamená to však, že výměna bude probíhat každý den. V podstatě platí, že čím vyšší kategorie ubytování, tím častější výměny ložního prádla a ručníků. U hotelů nižší kategorie, u studií a apartmánů počítejte s tím, že výměna proběhne dvakrát za pobyt.
  20. Kdy budeme po příletu ubytováni a kdy musíme poslední den opustit pokoj?
    Dle mezinárodních pravidel se lze do pokojů ubytovat v den příjezdu od 15:00 hodin. Opustit pokoje v den odjezdu bývá zvykem do 11:00 hodin místního času, a to bez ohledu na čas příletu první den zájezdu nebo na čas zpátečního letu.
  21. Kde si mohu zakoupit výlety?
    Výlety je možné zakoupit u delegáta na první informační schůzce, platba je možná pouze v Eurech. Předběžnou nabídku výletů naleznete na našich webových stránkách u každé destinace.
  22. Za jakých podmínek si mohu na dovolené půjčit auto nebo motorku?
    Ve všech destinacích je možnost si pronajmout auto či motorku. O možnostech a podmínkách půjčoven budete informováni delegátem. Při cestování do členských zemí EU, Turecka i Egypta platí řidičský průkaz vydaný v České republice, nepotřebujete mezinárodní řidičský průkaz.

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Zadejte svoji e-mailovou adresu a odebírejte zajímavé tipy, nejvýhodnější nabídky či důležité informace z CK BRENNA přímo do vaší schránky zcela zdarma. Možnost odhlásit se máte kdykoli.

Instagram brenna

Okouzlující fotografie

Bohatá fotogalerie pro vaši inspiraci, kam se vydat na příští dovolenou.
Instagram
Facebook

Aktuální informace

Mějte dokonalý přehled o novinkách z námi nabízených destinací.
Facebook
Letní dovolená
Letní dovolená
Vybírejte ze široké nabídky cestovní kanceláře BRENNA
Letní dovolená